برای ارتباط با تیم مشاوره و بازرگانی ما می توانید با این تلفن ها تماس حاصل نمایید  09152022280 | 09152022280

سنگ گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان یکی از سنگ های پر مصرف در ساختمان سازی می باشد. این سنگ بسیار مقاوم می باشد و از مواد کاملا طبیعی  تولید شده است. از ویژگی های سنگ گرانیت می توان  به نفوذ ناپذیری نسبت به آب اشاره نمود. در طول سال های طولانی سنگ گرانیت نهبندان بدون خرابی باقی می ماند زیرا نسبت به آب نفوذ ناپذیر است و لایه سطحی آن نفوذ ناپذیر است.

 ویژگی های سنگ گرانیت نهبندان ؟

سنگ گرانیت نهبندان یکی از سنگ های پر مصرف در ساختمان سازی می باشد. این سنگ بسیار مقاوم می باشد و از مواد کاملا طبیعی  تولید شده است. از ویژگی های سنگ granite گرانیت می توان  به نفوذ ناپذیری نسبت به آب اشاره نمود. در طول سال های طولانی سنگ گرانیت نهبندان بدون خرابی باقی می ماند زیرا نسبت به آب نفوذ ناپذیر است و لایه سطحی آن نفوذ ناپذیر است. این سنگ به شکل طبیعی و در مراحل طولانی بوجود می آید و سخت و محکم است به صورتی که حتی در برابر مواد شیمیایی نیز بسیار مقاومت دارد و سنگ دچار خوردگی نمی گردد. سنگ گرانیت نهبندان دارای ساختار سنگ طبیعی است و در شرایط مختلف محیط با استحکام باقی می ماند مثلا در برابر حرارت  نیز بدون هیچ تاثیر و تغییری باقی می ماند. از این سنگ در هر کجای ساختمان هم به دلیل مقاوم بودن و هم به دلیل زیبایی می توان استفاده نمود.

 انواع سنگ گرانیت نهبندان :

سنگ گرانیت نهبندان در رنگ های مختلفی که شناخته ترین آن طوسی و کرم است و همچنین در اندازه مورد سفارش مشتری تولید می شود.

سنگ گرانیت کرم زمینه روشنی دار د و گل مشکلی داخل آن  پراکنده می باشد. رنگ ها دیگری از این معدن استخراج می شود ولی رنگ کرم و طوسی بسیار پرفروش است. مقاومت  بسیار زیادی در برابر شرایط محیط  نیز دارد. یکی دیگر از سنگ های گرانیت که به نام طوسی شناخته می شود. رنگ زمینه این سنگ خاکستری است و گل های طوسی و مشکی  برروی آن پراکنده اند. سنگ گرانیت نهبندان طوسی برش داده می شود و  سپس درجه بندی ده و بر روی برخی از آنها فرآوری های  دیگری انجام می شود.

سنگ گرانیت نهبندان

قیمت سنگ گرانیت نهبندان

قیمت سنگ گرانیت نهبندان در فروشگاههای مرتبط با مصالح ساختمانی، به روز رسانی می شود و با توجه به گستردگی  محصولات در جدولی قیمت انواع سنگ گرانیتی برای خریداران عرضه می گردد. تغییر در قیمت ها علت های مختلفی دارد و عوامل مختلفی می تواند تاثیر گذار باشد.  چرخه  تولید این سنگ ها از معدن تا کارخانه ها بر قیمت تاثیر گذار است و با توجه به درجه کیفیت این محصولات قیمت گذاری نیز متفاوت خواهد بود. نحوه برش و نوع فرآوری که روی سنگ انجام می شود نیز بر قیمت تاثیر گذار خواهد بود.

اگر در کار ساختمان سازی باشید می توانید خرید های عمده را انتخاب نمایید که در این شرایط قیمت ها بسیار کمتر از حالت  خرده فروشی خواهد بود.

کاربرد سنگ گرانیت گل پنبه ای

سنگ گل پنبه ای سنگ گرانیتی است که در مکان های مختلفی از ساختمان استفاده می شود.

شکل ظاهری سنگ کوبیک برای انواع ساختمان‌‌‌ها مناسب می باشد. در مکان های مختلفی از ساختمان مانند سطوح کف و یا پله ها و یا نمای داخلی و یا خارجی از این سنگ استفاده می کنند. در خارج ساختمان برای کفپوش حیاط نیز از این سنگ ها استفاده می گردد. این محصولات به عنوان سنگ ویلایی نیز شناخته می شود  و در این محیط ها نیز کاربرد دارد. سنگ پلاک نهبندان نیز یکی از سنگ هایی است که هم برای داخل و هم خارج ساختمان  بکار می رود. این سنگ نیز سطحی صیقلی دارد و در عین حال در برابر  شرایط سخت محیط  مقاومت بالایی دارند. این سنگ ها در برابر نفوذ آب و حرارت و فشار  مقاومت دارند. سنگ گرانیتی نهبدان یکی از بهترین و محکم ترین سنگ های ساختمانی است  و به دلیل ویژگی های بسیار زیاد همیشه مورد توجه ویژه افرادی است که در کار ساخت و ساز هستند.

 نکاتی در مورد خرید سنگ گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت توسط کارخانه های مختلفی تولید و بسته بندی می شود. هر برندی دارای سنگ هایی با شکل، رنگ و کیفیت مختلف است. در زمان خرید باید به برند تولید  کننده و ویژگی های محصول دقت کنید به عنوان مثال سنگ گرانیت نهبندان از جمله بهترین سنگ های گرانیت را تولید می کند و از میان آنها  نوع کرم و طوسی جزو پر فروش های این سنگ ها به شمار می رود. اندازه سنگ  نیز باید  متناسب با محل مورد نظر باشد. مقدار براق  بودن  سنگ و مقدار ساب زنی سنگ  در نمونه های مختلف متفاوت است. بهتر است از نمایندگی سنگ گرانیت نهبندان خرید انجام دهید تا از اصل بودن آن مطمئن باشید.

جنس این سنگ و برش های بسیار عالی آن در مقایسه با نمونه های مشابه بهتر است.  دقت به ارزان  بودن قیمت ها هم داشته باشید برخی از جنس ها که دارای قیمت مناسبی است کیفیت چندان مناسبی ندارند  به همین دلیل باید  به دقت نمونه و جنس محصولات را بررسی کنید.

سنگ گرانیت نهبندان

سنگ کوبیک گرانیت نهبندان

سنگ کوبیک گرانیت نهبندان سنگ های کوچکی به شکل مکعب است و  جنس گرانیت دارد. این نوع سنگ ها در  مکان های مختلف  بکار می رود. برخی از آنها دارای گوشه های بسیار منظم و دقیقی هستند و برش های منظمی بر روی آنها خورده است. ولی برخی از سنگ کوبیک گرانیت  نامنظم هستند و علت آن برش های نا منظمی است که در معدن بر روی آن ها زده می شود و بعد از آن در کارخانه ها با دستگاه برش داده می شود.

این سنگ ها خاصیت سنگ های گرانیتی را دارد و رطوبت به داخل آنها نفوذ نمی کند و سطح آنها براق و صیقلی است. اگر در محیط بیرونی ساختمان نیز استفاده شوند عوامل بیرونی مانند نور خورشید هیچ تاثیری بر کیفیت آنها نخواهند گذاشت. سنگ کوبیک نوعی از سنگ گرانیت نهبندان است که بر روی سطح مختلف با جنس های متفاوت کار می شود.

برای خرید انواع سنگ گرانیت نهبندان می توانید به فروشگاه رادیان مراجعه نمایید که  تنوعی از سنگ های گرانیتی را در مجموعه خود دارد. قیمت های این محصولات مناسب است و در صورت خرید عمده و حجم بالای این محصولات قیمت برای خریداران  مقرون به صرفه خواهد بود. خرید اینترنتی این سنگ ها نیز انجام می شود و برای همه نقاط ایران ارسال می گردد.

 

 

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.