برای ارتباط با تیم مشاوره و بازرگانی ما می توانید با این تلفن ها تماس حاصل نمایید  09152022280 | 09152022280

انواع سنگ پله

انواع سنگ پله موجود در بازار

انواع سنگ پله موجود در بازار را در هر اندازه ای که مد نظر دارید می توانید از طریق رایان استون به صورت اینترنتی و در بالاترین درجه کیفی خریداری نمایید.

پله ها مسیر اصلی رفت و آمد در ساختمان هایی هستند که دارای طبقات کمی می باشند. در ساختمان هایی با تعداد طبقات بالا نیز، نصب آسانسور سبب نشد که پله حذف شود. در ساخت پله ها غالبا از سنگ که عنصری مستحکم است برای سطح کف استفاده می شود.

پله چیست و چه کاربردی در ساختمان دارد؟

پله بخش ارتباطی در ساختمان است که به واسطه ساخت آن طبقات مختلف به یکدیگر وصل می شوند. در گذشته غالبا تنها راهی که می شد به وسیله ان طبقات را به یکدیگر وصل کرد، پله بود.پله در نقشه ساختمان ها جایگاه مشخصی دارد. امروزه با افزوده شدن آسانسور به ساختمان هایی با طبقات زیاد هر چند کمتر از پله استفاده می شود اما حذف آن اتفاق نیفتاده است.
هر پله شامل دو قسمت کف و پیشانی پله است که برای این دو بخش غالبا از سنگ استفاده می گردد. البته الزامی در نصب سنگ برای ساخت پله نیست اما استفاده از سنگ مزیت هایی به همراه دارد. سنگ ها مقاومت بالایی دارند و به سبب این ویژگی به راحتی ساییده نمی شوند. این برای کف پله که به صورت مداوم در تماس با پا و اشیا مختلف است اهمیت بسیاری دارد. از سوی دیگر تنها نصب سنگ امکان زیباسازی پله را فراهم می کند.
با توجه به این که افراد تمایل دارند تا راه پله هایی زیبا داشته باشند از انواع سنگ ها در ساخت آن بهره می برند. در ادامه به بررسی انواع سنگ پله قابل استفاده در ساخت پله می پردازیم.

انواع سنگ پله موجود در بازار

سنگ ها به عنوان مصالحی سخت و در عین حال زیبا در بخش های مختلفی از ساختمان به کار می روند. زیبا سازی و مقاوم سازی پله ها در هر ساختمانی با بکارگیری سنگ میسر می باشد. ویژگی های چند نمونه سنگ معدنی سبب شده تا آن ها برای نصب در پله انتخاب شوند.
باید توجه داشت که هر چند سنگ ها با ویژگی سخت و مقاوم بودن شناخته می شوند اما این ویژگی در تمام آن ها و به یک اندازه وجود ندارد. به همین دلیل است که تنها از چند نوع سنگ می توان در ساخت پلکان و راه پله ساختمان استفاده نمود. انواع سنگ پله را که توسط معماران ساختمان مورد تایید می باشند را در این بخش معرفی می کنیم:
سنگ پله گرانیت
سنگ پله چینی
سنگ پله مرمریت
سنگ پله مرمر
سنگ پله تراورتن
هر یک از سنگ های اشاره شده از نظر طرح، رنگ و ویژگی با یکدیگر متفاوت می باشند. البته که هر نوع سنگ نیز خود دسته بندی هایی دارد. از نظر مقاومت بهترین انتخاب برای خریداران سنگ پله گرانیت است. سنگ پله چینی نیز در رتبه دوم قرار می گیرد که رنگ بندی روشن و خاص دارد. مرمر و مرمریت دو نوع سنگ زیبا هستند که نصب آن ها در پله ها نیز ممکن است. البته که به نسبت دو سنگ قبل گران تر می باشند. تراورتن را نیز می توان در ساخت پله به کار برد. اما بر انتخاب این سنگ توصیه نمی شود و بهتر آن است که از میان 4 گزینه ابتدایی انتخاب انجام شود.

انواع سنگ پله

قیمت سنگ پله در ایران

همانطور که بیان شد برای ساخت بخش کف و پیشانی پله در ساختمان سازی امکان انتخاب سنگ با توجه به تنوع موجود میسر است. سنگ گرانیت، چینی، مرمر، مرمریت و تراورتن 5 انتخاب برای خریدار سنگ پله است. شرایط موجود در هر ساختمان در انتخاب سنگ مناسب برای آن تاثیر مستقیم دارد.
زمانی که خریدار در مورد سنگی که قصد دارد برای پله خریداری کند تصمیم گیری کرد، مرحله تعیین قیمت فرا می رسد. در تعیین قیمت هر یک از سنگ هایی که به آن ها اشاره کردیم موارد مختلفی دخیل می باشد. پس باید با بررسی آن ها قیمت گذاری سنگ جهت فروش انجام شود. اما باید گفت که به طور کل کیفیت سنگ، هزینه فرآوری و استخراج، و ابعاد سفارش داده شده برای خرید، تعیین کننده نرخ فروش می باشند. برای اطلاع از قیمت انواع سنگ پله در ایران راه های ساده وجود دارد.

صادرات انواع سنگ پله

شرایط جغرافیایی ایران سبب شده تا برای هر کدام از سنگ های ذکر شده چندین معدن در کشور وجود داشته باشد. به واسطه این امر استخراج و عرضه انواع سنگ در بازار کشور در رنج مناسبی قرار داد. شرایط مناسب برای صادرات انواع سنگ به سبب کیفیت بالا و قیمت مناسب آن ها در ایران وجود دارد.
هر ساله با دریافت سفارش از سوی خریدار صادرات سنگ به کشورهای منطقه انجام می گیرد. صادرات هر نوع سنگ با شیوه ای خاص انجام می گیرد. تلاش می شود تا بار صادراتی در بهترین حالت به دست خریدار آن برسد.
برای بهره مندی از قیمت های اقتصادی و مناسب برای صادرات انواع سنگ پله بهترین راه خرید از شرکت هایی است که عرضه بی واسطه سنگ در بازار را بر عهده دارند. صادرات انواع سنگ مرمر، مرمربت، تراورتن، گرانیت و چینی بر اساس سفارش مشتری قابل انجام می باشد و محدودیتی در این حوزه وجود ندارد.

خرید سنگ پله به صورت آنلاین

زمانی که ابعاد سنگ برای استفاده در ساخت پله تعیین شد به مرحله خرید و ثبت سفارش می رسیم. برای خرید انواع سنگ پله موجود در بازار خریدار می تواند آنلاین اقدام کنید. در دنیای امروز تمامی شرکت ها در تلاش هستند تا با ساده ترین شیوه خرید در دسترس خریداران باشند. عرضه بی واسطه سنگ یک هدف مهم در فروش آن است که با استفاده از سایت فروش محقق شده است.
هر خریدار می تواند برای انتخاب نوع سنگ و اطلاع از شرایط خرید و فروش انواع سنگ با کارشناس فروش رایان سنگ در ارتباط باشد. راهنمایی های لازم در خصوص نوع مناسب سنگ برای خرید به خریدار ارائه می شود. خریدار سنگ می تواند به راحتی سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کند و بدین صورت به بهترین قیمت عرضه هر نوع سنگ در بازار دست یابد. این شیوه خرید سنگ به دلیل حذف واسط در خرید از نظر کیفیت و قیمت برای خریدار سنگ به صرفه می باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.