برای ارتباط با تیم مشاوره و بازرگانی ما می توانید با این تلفن ها تماس حاصل نمایید  09152022280 | 09152022280

سنگ گرانیت مروارید

سنگ گرانیت مروارید

سنگ گرانیت مروارید از انواع سنگ های آذرین است و در کارخانه ای در مشهد فرآوری هایی لازم بر روی آن انجام شده است. ذرات داخل این سنگ اندازه هایی از متوسط تا درشت دارد. ترکیب شیمیایی سنگ ریزه ها و مواد اولیه موجود در سنگ گرانیت مروارید ترکیب رنگی آن را ایجاد می کند. پایه سنگ گرانیت مروارید که در طبیعت ساخته شده است از مواد مذابی است که به سرعت سرد شده و دارای استحکام و سختی بالایی است  به همین دلیل سنگ های گرانیتی با هر برندی که باشند مانند سنگ گرانیت مروارید سختی زیادی دارند و برای مکان هایی که نیازمند مصالح محکم هستند، کاربردی می باشند.

سنگ گرانیت مروارید چیست؟

سنگ گرانیت نسبت به جنس های دیگر سنگ مقاومت بسیار زیادی دارد و بیشتر در قسمت هایی از ساختمان که محل عبور و مرور است  بکار می رود زیرا بعد از گذشت زمان دیرتر دچار فرسایش می شود. این سنگ ها همچنین برای ساختمان های صنعتی یا تجاری که تردد بسیار زیاد است، بکار می رود. حتی در مکان های  صنعتی که ابزار و وسایل سنگین بر روی سطوح جابجا می شوند این کفپوش مناسب خواهد بود.

 

نحوه استخراج سنگ گرانیت مروارید به چه صورت است؟

سنگ گرانیت مروارید یکی از مصالح پر مصرف است که با بهترین و مجهزترین امکانات از معادن استخراج می شود. نحوه استفاده از سنگ گرانیت مروارید در چگونگی استخراج تاثیر خواهد داشت. برخی از سنگ ها برای صادرات تهیه می گردد و یا در بخش های حساسی از ساختمان بکار می رود، بنابراین از دستگاه های دیگری برای برش و خارج کردن سنگ استفاده خواهد شد. روش های استانداردی در دنیا برای خارج نمودن سنگ از معادن وجود دارد ولی برای استخراج سنگ گرانیت مروارید از معادن  مشهد باید به امکاناتی که در کشور موجود است  توجه داشته باشید و با توجه به آن سنگ را خارج نمود. کیفیت سنگ ها با توجه به نحوه خروج از معدن متفاوت است و سنگ گرانیت مروارید یکی از بهترین سنگ های معدن می باشد. بعد از برش های اولیه که  در  معادن انجام می شود این سنگها برای  صیقلی شدن و برش های مختلف با سایز های متفاوت  به کارخانه گرانیت ارسال می گردد. کسانی که تمایل به خرید این محصول را دارند، می توانند از کارخانه ها نیز به شکل مستقیم سنگ گرانیت مروارید را تهیه نمایند.

 برای خرید سنگ گرانیت مروارید به چه چیز هایی باید توجه کنیم؟

برای خرید سنگ گرانیت باید به تمام  ویژگی های سنگی که نیاز دارید توجه نمایید. این نوع از سنگ ها دارای ابعاد مختلفی هستند و مقدار ضخامت آنها با توجه به مقدار صیقلی شدن متفاوت می باشد. سنگ پلاک گرانیت یکی از انواع سنگ های گرانیتی است که دارای ابعاد مشخص و ضخامت مشخصی می باشد.  از این سنگ در ساختمان های بسیار زیادی استفاده می شود. این محصول دارای رنگ بندی مختلفی است و از انواع رنگ ها متناسب با مکان استفاده خواهد شد. در واقع در زمان خرید گرانیت مروارید باید به وزن و ضخامت آن توجه داشته باشید. سنگ گرانیت با برند های مختلفی در بازار وجود دارد. سنگ مروارید از نوع سنگ گل پنبه ای است. این سنگ با ضخامتی کاملا متفاوت برای سنگ نما بکار می رود.

یکی از فاکتور های مهم برای خرید این سنگ ها قیمت نهایی آنها می باشد به این شکل که ابعاد و رنگ و  مدار صیقلی و براق بودن کاملا در قیمت آنها تاثیر گذار خواهد بود. سنگ گرانیت کوبیک یکی از مدل های سنگ گرانیت است که در اندازه های کوچکی تولید می شود و دارای قیمت مشخصی می باشد.

 کاربرد گرانیت مروارید در ساختمان

سنگ گرانیت مروارید دارای کاربرد های فراوانی است این سنگ با توجه به ابعاد و قطری که دارد در مکان های متفاوتی بکار می رود. سنگ های گرانیتی اغلب برای کفپوش ها استفاده می شود و معمولا از قطر و ضخامت بالایی برای سنگفرش ها استفاده می شود. ممکن است در یک محیط مسکونی و یا تجاری و صنعتی و یا در بیمارستان سنگ گرانیتی گل پنبه ای را مشاهده کرده باشید. در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اکثر راه پله ها از گرانیت مروارید استفاده می شود زیرا علاوه بر استحکام دارای زیبایی ویژه ای نیز می باشد. انواعی از این سنگ ها که دارای وزن کمی است برای نمای ساختمان نیز بکار می رود علاوه بر نما برای دور چینی باغچه و یا استفاده در جدول ها در خیابان ها  بکار می رود. سنگ گرانیت بسیار براق است و به دلیل سطح بسیار صیقلی به راحتی  تمیز می شود و نظافت آن کار  ساده ای است. به عنوان مثال در بیمارستان ها که شستشو و نظافت مداوم لازم است با ابزار ساده و یا حتی  دستگاههای مکانیزه، این سطوح به خوبی و آسانی تمیز می شود.

 

معادن سنگ گرانیت مروارید در کجاست؟

سنگ های گرانیتی مانند  جنس های دیگر سنگ از معادن استخراج می گردد. معادن مختلفی در ایران وجود دارد که انواع سنگ های گرانیتی را تولید می کند. ولی در خراسان بیشترین  گرانیت مروارید استخراج و در کارخانه  فرآوری می شود. سنگ های ساختمانی مانند گرانیت در چندین شهر ایران وجود دارد. در میان شهر های ایران خراسان بیشترین معادن را دارد. سنگی که از معدن مشهد به عنوان گرانیت خارج می شود، دارای بافت دانه ای است و این نقطه ها دارای رنگ های سفید و خاکستری و سیاه هستند. منافذ بسیار کمی در این سنگ ها وجود دارد و به همین دلیل جذب آنها بسیار کم و ضد آب می باشند. سنگ گرانیت مروارید مشهد را سنگ گل پنبه ای نیز می نامند. تمام امکانات لازم برای استخراج این سنگ در معادن مشهد وجود دارد و  بهترین  و مرغوب ترین سنگ را به دست مشتریان می رسانند. تهیه این سنگ  با روش های مختلفی وجود دارد و خرید مستقیم از کارخانه بهترین و ساده ترین روش می باشد در این نوع خرید قیمت ها نیز برای مشتریان مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود. سنگ گرانیت به شکل کاملا اختصاصی از معادن خراسان استخراج  و به کارخانه ارسال می گردد. قیمت  این سنگ ها نسبت به سنگ های غیر گرانیتی مناسب تر است و  دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.