برای ارتباط با تیم مشاوره و بازرگانی ما می توانید با این تلفن ها تماس حاصل نمایید  09152022280 | 09152022280

صادرات سنگ ساختمانی

صادرات سنگ ساختمانی به عراق

وجود معادن مختلف سنگ در ایران شرایط مناسب برای صادرات سنگ ساختمانی به کشورهای منطقه از جمله عراق را فراهم کرده است.

ساخت و خانه در زمان های مختلف با استفاده از مصالحی که در نزدیک ترین منطقه در دسترس انسان بوده است انجام می گرفته است. اما در عصر حاضر به دلیل توسعه ناوگان های حمل و نقل و در دسترس بودن مصالح متفاوت شیوه ساختمان سازی با تغییر همراه شده است.

کاربرد سنگ در ساختمان سازی

امروزه پبیش از هر زمان دیگر به استحکام ساختمان ها توجه می شود. این توجه به دلیل افزایش علم در زمینه ساختمان سازی بوده است. سازندگان ساختمان در تلاش هستند تا با استفاده از مستحکم ترین تجهیزات موجود بر روی زمین ساختمان هایی با تعداد طبقات بالا بسازند.
یکی از متداول ترین مصالح مورد استفاده در ساختمان سازی سنگ است. سنگ در طبیعت تنوع بالایی دارد که هر یک با دیگری به لحاظ ویژگی های ظاهری و ساختاری متفاوت هستند. این تفاوت ها سبب شده که بتوان در مراحل مختلف ساخت ساختمان و بنا از نوع خاصی سنگ استفاده نمود.
سنگ ها را در بدنه اصلی ساختمان به کار می برند و در عین حال به منظور زیباسازی ساختمان، نما و مواردی از این دست نیز از سنگ استفاده می کنند.
این که چه نوع سنگی در هر ساختمان به کار رود بسته به صلاحدید معمار و طراح ساختمان است. کاربرد سنگ در ساختمان سازی گسترده است.
برای هر نوع کاربرد چندین گزینه سنگ وجود دارد که انتخاب از بین آن ها صورت می گیرد. تلاش می شود تا در هر مرحله بهترین سنگ انتخاب شود البته که نرخ خرید و فروش هر نوع سنگ در این میان اهمیت دارد.
سازندگان در هر کشور تمایل دارند تا از بهترین مصالح استفاده نمایند از همین صادرات سنگ ساختمانی به یک امر متداول تبدیل شده است.

صادرات سنگ ساختمانی

انواع سنگ ساختمانی در بازار

برای ساخت هر ساختمان در ابتدا تعیین می شود که از چه نوع مصالحی در مراحل ساخت و ساز استفاده می شود. البته این امکان همیشه وجود دارد که در هر مرحله بسته به شرایط مصالح دیگری استفاده شود. از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی سنگ ها هستند.
سنگ ها از معادن استخراج شده و راهی کارگاه های برش و تراشکاری می شوند تا برای استفاده آماده شوند. در سطح زمین سنگ های مختلفی وجود دارند اما همگی آن ها برای ساخت و ساز مناسب نمی باشند. در بازار ایران رایج ترین سنگ های استفاده شده در ساختمان سازی موارد زیر می باشند:
سنگ مرمر
سنگ گرانیت
سنگ تراورتن
سنگ کوارتز
سنگ مرمریت
ماسه سنگ
سنگ گابرو
سنگ آنتیک
سنگ کریستال یا چینی
سنگ ازاره
سنگ مصنوعی
سنگ گنیس
سنگ دیوریت
سنگ توف
هر کدام از این سنگ ها ویژگی های خاص و استحکام متفاوتی با یکدیگر دارند و به موجب همین امر برخی برای کف پوش، برخی برای نما و… انتخاب می شوند. سازندگان ساختمان به دلیل آشنایی کامل با انواع سنگ موجود در بازار و ویژگی های آن ها انتخاب سنگ را انجام می دهند. تنوع موجود در سنگ ساختمانی در ایران، صادرات سنگ ساختمانی را نیز به عنوان یک تجارت پر سود ممکن کرده است.

صادرات سنگ ساختمانی ایران

تنوع سنگ هایی که از معادن ایران استخراج می شود و استفاده از تجهیزات بروز در برش و آماده سازی سنگ ها سبب شده تا بتوان در طول سال حجم بالایی سنگ استخراج کرده و در بازار عرضه نمود.
این حجم از استخراج سنگ شرایطی را محیا کرده است که بتوان بخشی از سنگ ایران را به صادرات اختصاص داد. در طول سال سنگ های ایرانی در نمونه ها برش داده شده و یا به صورت قطعه سنگ های بزرگ به کشور هایی که خواهان خرید سنگ هستند صادر می شود. صادرات سنگ ایران غالبا به کشورهای منطقه انجام می شود اما شرایط مناسب برای صادرات به کشور های مختلف در جهان وجود دارد.

قیمت روز انواع سنگ ساختمانی

سنگ های استخراج شده از معادن هر یک بها خاصی دارند. برخی از سنگ ها گران قیمت می باشند و برخی دیگر قیمت پایینی دارند. این مساله در مورد سنگ هایی که به طور خاص در ساختمان سازی به کار می روند نیز صادق است.
فعالین در حوزه خرید و فروش سنگ از تفاوت قیمت انواع سنگ در بازار اطلاع دارند. عوامل مختلفی بر روی نرخ سنگ ها تاثیر دارد یکی از مهم ترین تفاوت میزان فراوانی سنگ بر روی زمین است البته یک پارامتر مهم تاثیرگذار بر نرخ فروش انواع سنگ هزینه های استخراج آن نیز می باشد.
قیمت روز خرید و فروش انواع سنگ در بازار بر اساس هزینه استخراج، حمل و نقل و فرآوری تعیین می شود. این نرخ در شرایط کشور دارای نوسان است از این رو دریافت قیمت برای خرید سنگ ساختمانی باید به صورت بروز باشد. قیمت روز انواع سنگ به جهت صادرات سنگ ساختمانی در طول هفته به صورت آنلاین به مشتریان این محصولات اعلام می شود.

صادرات سنگ ساختمانی به عراق

شرایط موجود در عراق سبب شده تا به مصالح مختلف مورد استفاده در ساختمان سازی به طور مداوم نیاز باشد. یکی از کشورهایی که می تواند صادرات مصالح ساختمانی را با کمترین قیمت به عراق انجام دهد ایران است.
انواع سنگ های ساختمانی را که در ساخت بنا ساختمان و یا با هدف زیباسازی ساختمان به کار برده می شوند را می توان در عراق عرضه کرد. صادرات سنگ ساختمانی به عراق باید پس از بررسی نیاز مشتریان در بازار سنگ این کشور انجام گیرد. تنها در این حالت است که تجار می توانند انواع سنگ را متناسب با نیاز مشتری در عراق عرضه نمایند. قیمت فروش انواع سنگ نیز یک عامل مهم در فروش سنگ در عراق است از این رو باید در انتخاب سنگ ساختمانی برای صادرات به عراق دقت نمود.

شیوه خرید سنگ ساختمانی صادراتی

پس از تعیین این که چه نوع سنگ ساختمانی در عراق مشتری دارد نوبت به مرحله خرید و آماده سازی سنگ برای صادرات می رسد. شرکت های فعال در زمینه فروش و صادرات سنگ ساختمانی به عراق شرایط ویژه ای را برای صادرات به عراق تعیین کرده اند. شیوه خرید سنگ ساختمانی از شرکت رادیان استون بدین صورت است که خریدار می تواند برای صادرات سنگ ساختمانی به عراق در ابتدا به صورت تلفنی با کارشناس فروش صحبت کند و سپس برای ثبت سفارش خرید سنگ ساختمانی صادراتی به دفتر شرکت مراجعه کرده و یا خرید اینترنتی را انجام دهد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.