برای ارتباط با تیم مشاوره و بازرگانی ما می توانید با این تلفن ها تماس حاصل نمایید  09152022280 | 09152022280

معدن سنگ گرانیت مروارید

معدن سنگ گرانیت مروارید

معدن سنگ گرانیت مروارید بسیاری از معادن ایران را به خود اختصاص داده است که برای شناسایی و خرید امن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ساختار طبیعی و زیبایی ظاهری سنگ ما را جذب می کند. به همین دلیل است که سنگ ها قدیمی ترین مصالح ساختمانی و زینتی مورد استفاده بشر هستند که در طول قرن ها معماری و هنر بر روی آن ساخته شده است.

جایگاه سنگ گرانیت مروارید در زندگی انسان معادل تمدن ماست. انسان مصنوعات، کاخ ها، معابد و قلعه هایی ساخته است که تا به امروز با استفاده از سنگ باقی مانده است، با کنده کاری مجسمه ها و بت ها مورد پرستش قرار می گیرد و با ساختن ابزار، تجهیزات، دیگ و تابه زنده مانده است.

هر سنگی به یک اندازه در طبیعت یافت نمی شود. برخی از سنگ ها کمیاب تر از بقیه هستند. مردم به این سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی کمیاب علاقه داشتند و با این سنگ ها زیورآلات و زیورآلات می ساختند.

معدن سنگ گرانیت مروارید

انواع سنگ ها چیست؟

سنگ ها اسناد مهمی هستند که گذشته زمین شناسی ما را روشن می کنند و محیط طبیعی گذشته را به ما می گویند. ما می توانیم سنگ ها را در سه گروه اصلی بررسی کنیم.

1- سنگ هایی مانند گرانیت، بازالت، آندزیت از جمله سنگ های ماگمایی (پرتاب شده) هستند. این سنگ ها از تبلور، سرد شدن و انجماد بعدی ماگما تشکیل می شوند.

2-سنگ هایی مانند مرمر، گنیس و شیست نمونه هایی از سنگ های دگرگونی هستند. این سنگ ها با تغییر ساختاری تحت تأثیر فشار و گرما به وجود آمده اند.

3-سنگ آهک، سنگریزه و تراورتن سنگهای رسوبی (رسوبی) هستند. این سنگ ها در اثر فرسایش و تجزیه سنگ های موجود در طول زمان به وجود می آیند و پس از نگهداری در مکان هایی مانند دریا یا دریاچه با اثر باد-آب، به مرور زمان سخت شده و دوباره سنگ می شوند.

سنگ های رسوبی برای ما بسیار مهم هستند زیرا حاوی فسیل هستند. به طور دقیق تر، سنگ های رسوبی شامل مواد معدنی هستند که انسان از آنها بیشترین بهره را می برد، مانند نفت، آهن، زغال سنگ، طلا و الماس.

سنگ گرانیت مروارید

سنگ گرانیت یکی از مهم ترین مواد مورد استفاده در دکوراسیون است. این نه تنها به دلیل کیفیت و دوام آن، بلکه به دلیل زیبایی ظاهری آن ترجیح داده می شود.

مکان های زیادی وجود دارد که از  سنگ گرانیت استفاده می شود. به عنوان مثال، کف مناسب ترین مکان برای سنگ گرانیت است.

سنگ گرانیت مروارید یکی از بهترین و با کیفیت ترین و زیباترین گرانیت های موجود در بازار است.

وجود سنگ گرانیت معدن در بعضی شهرهای ایران این امکان را به وجود آورده که مانند سایر سنگ های معدنی بیشترین فروش را به خود اختصاص دهد.

گرانیت مروارید همیشه جای خود را به عنوان یک ماده ترجیحی گرفته است، در حالی که بافت های روی گرانیت متفاوت است و به آن اجازه می دهد روی دیوارها و میزها استفاده شود.

مشخصات سنگ گرانیت مروارید

سنگ گرانیت مروارید یک سنگ طبیعی است، بنابراین حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی نیست.

این محصول که استفاده طولانی مدتی دارد به دلیل زیبایی ظاهری انتخاب خوبی خواهد بود.

مدل های گرانیتی زیادی در بازار وجود دارد. از آنجایی که معدن سنگ گرانیت مروارید در بسیاری از مناطق یافت می شود، سنگ طبیعی هر مکان نمی تواند یکسان باشد.

گرانیت های استخراج شده از برخی مناطق طبیعی به نظر می رسند و با وجود زیبایی شناختی، کیفیت آنها مانند چاناک قلعه نیست.

از آنجایی که محصول معدن سنگ گرانیت مروارید مکمل مهمی برای کالاها در دکوراسیون منزل است، کاربرد آن در معماری نیز بسیار گسترده است.

به لطف گرانیت مورد استفاده در خانه، فضاهای شیک پدیدار می شوند. این که به راحتی تمیز می شود، رنگ آن کم رنگ نمی شود ، بدون لک و ضد نشت  بودن آن، از عواملی است که ترجیح استفاده از آن را افزایش می دهد.

معدن سنگ گرانیت مروارید

معایب سنگ گرانیت مروراید

مشهد بزرگترین معدن سنگ گرانیت مروارید را به خود اختصاص داده، این مدل سنگ در کنار مزیت هایی مثل مقاومت در برابر ساییدگی، شفافیت و زیبایی، قیمت ارزان تری نسبت به سایر سنگ های مشابه دارد که قدرت خرید را برای این مدل سنگ افزایش می دهد.

از معایب این سنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

 بالا بودن ضریب انتقال حرارت

این مدل سنگ برای مکان هایی که سیستم گرمایش از کف دارند مناسب است، ولی نسبت به سایر سنگ ها حرارت زیادی را از خود عبور می دهد و نمی تواند نقش خوبی ایفاء کند.

قدرت جذب بالای آب

احتمال پس دادن آب در حالتی که این نوع سنگ در کف ساختمان یا نمای ساختمان استفاده شود بالاست، و ممکن است قسمت های گچی داخل ساختمان باعث تغییر رنگ شوند.

دقیق نبودن ابعاد اندازه گیری

غالبا سنگ گرانیت مروارید مشهد  مستعد خطای اندازه گیری است، دلیل این موضوع ارزان بودن این سنگ است که باعث می شود فروشندگان حساسیت زیادی به خرج نداره و به صورت حدودی از اندازه ارائه شده میشتری لحاظ کنند، که این اندازه گیری همیشه از اندازه گیری داده شده توسط مشتری بیشتر می شود.

لکه شدن در روزهای برفی و بارانی

گرانیت های روشن مانند سنگ گرانیت مروارید، در برابر باران و برف ایجاد لکه و تغییر رنگ کند که این مورد اتفاق جالبی نیست.

غیر قابل استفاده در بیمارستان

سنگ گرانیت مروارید در صورتی که در برابر امواج پرتو ایکس یا گاما قرار بگیرند، از خود امواج سرطان زای رادیو اکتیو تولید می کنند.

خرید سنگ گرانیت مروارید از مجموعه رادیان استون

با توجه به موراد گفته شده ضرورت دارد خرید سنگ گرانیت مروارید یا سایر انواع سنگ را از مرکزی مطمئن خریداری نمائید و در کنار آن مشاوره های تخصصی را در خصوص نحوه و موقعیت استفاده از سنگ توضیح دهید تا خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

رادیان استون با سابقه فعالیت مستمر در این حوزه به صورت حضوری و تجربه چندین ساله فروش آنلاین، شرایطی را ایجاد کرده که مشتریان بتوانند به صورت مطمئن، هر آنچه در خصوص سنگ نیاز دارند را در کوتاهترین زمان ممکن خریداری نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.