برای ارتباط با تیم مشاوره و بازرگانی ما می توانید با این تلفن ها تماس حاصل نمایید  09152022280 | 09152022280

آنالیز سنگ گرانیت نهبندان

آنالیز سنگ گرانیت نهبندان

اطلاعات از نتایج آنالیز سنگ گرانیت نهبندان و خرید این نوع سنگ در ابعاد سفارشی به واسطه سایت فروش انواع سنگ محقق می شود.

گرانیت از پر فروش ترین سنگ ها در حوزه سنگ ساختمانی به شمار می آید که مقاومت بالایی دارد و به سبب این ویژگی مشترک در سنگ های گرانیت، استخراج انواع آن از معادن سراسر کشور مورد توجه قرار گرفته است.

سنگ گرانیت نهبندان چگونه سنگی است؟

سنگ هایی که در دسته بندی جزو گروه گرانیت ها قرار می گیرند، گونه ای از سنگ های آذرین می باشند. این نوع سنگ ها حاصل سرد شدن مواد آتشفشانی است که زیر فشار قرار گرفته اند. سنگ گرانیت نهبندان از مقاوم ترین سنگ ها به حساب می آید و با نگاهی به آن درشتی دانه بندی آن را نسبت به اغلب سنگ های گرانیت موجود در بازار متوجه خواهید شد.

این نوع سنگ زمینه ای روشن دارد و در ترکیب با رنگ پرتقالی، خاکستری و کرمی شکل خاص و مشتری پسندی به خود گرفته است.

سنگ گرانیت نهبندان هم چون هر نوع سنگ گرانیت موجود در بازار صاب پذیری، مقاومت و کیفیت بالایی دارد.
به سبب همین ویژگی های کاربرد آن در ساختمان سازی متفاوت و بر اساس خواست سازنده ساختمان است. تولید انبوه سنگ گرانیت نهبندان سبب شده تا خرید و فروش آن در بازار متداول باشد. غالب در هنگام خرید و فروش به آنالیز سنگ گرانیت نهبندان توجه می شود.

آنالیز سنگ گرانیت نهبندان

برای این که بتوان یک سنگ را در هر بخش از ساختمان استفاده کرد باید به ویژگی های آن توجه نمود. بررسی ویژگی ها و آنالیز سنگ سبب می شود که بتوان به این نتیجه رسید که برای یک کاربرد مناسب است یا نه!
آنالیز سنگ با استفاده از دستگاه های جدید و دقیق در این حوزه انجام می گیرد. سنگ گرانیت نهبندان یکی از پر کاربرد ترین سنگ ها در ساخت و ساز است که دلیل آن را می توان تولید انبود و قیمت مناسب آن دانست. برای غالب خریداران اطلاع از نتیجه آنالیز و بررسی سنگ گرانیت نهبندان اهمیت دارد.
در این بخش به طور مختصر اشاره ای به نتایج آنالیز آن در کشور می نماییم. وزن مخصوص این نوع سنگ در آنالیز 2.72، جذب آب 0.04، مقاومت سایشی 4، مقاومت فشاری 1440 و تخلخل آن petty می باشد. برای افرادی که قصد دارند از سنگ گرانیت نهبندان استفاده کنند بدون شک این آنالیز اهمیت بسیاری دارد.

کاربرد سنگ گرانیت نهبندان

مقاومت بالا، استحکام زیاد، قابلیت برش در اندازه های مختلف، مقاومت در برابر گرما، سرما، مواد قلیایی و شیمیایی، فرسایش پایین و… ویژگی های سنگ گرانیت نهبندان است که به موجب این ویژگی ها می توان آن را در بخش های زیر به کار برد:
کف ساختمان
دیواره کف پارکینگ
راه پله ها
کف آشپزخانه
سنگ روی کابینت
کف حیاط
پله‌های ساختمان و زیر پله ها
سنگفرش سوله
سنگفرش فضای داخلی ساختمان
سنگ کوبیک
جدول سنگی
موارد بیان شده در این بخش اصلی ترین کاربرد های سنگ گرانیت در شهر و ساختمان می باشد. امکان برش سنگ گرانیت نهبندان در ابعاد مختلف، امکان نصب آن را در مکان های مختلف فراهم کرده است. توجه به نتایج آنالیز سنگ گرانیت نهبندان کمک خواهد کرد تا در مورد استفاده یا عدم استفاده از این نوع سنگ تصمیم گیری شود.

آنالیز سنگ گرانیت نهبندان

خرید سنگ پس از آنالیز سنگ گرانیت نهبندان

برای این که یک نوع سنگ خریداری شود و بیشترین تناسب را با کاربرد مورد نظر داشته باشد باید ویژگی های مورد نظر را داشته باشد. اطلاع از تناسب یا عدم تناسب تنها با بررسی و آنالیز سنگ انجام می گیرد.
بررسی سنگ گرانیت نهبندان با استفاده از دستگاه های بروز و روش های استاندارد انجام می گیرد. آنالیز انجام شده دقیق بوده و می تواند پایه تصمیم گیری برای خرید آن باشد.
این نوع سنگ در مقایسه با سایر نمونه های دانه بندی درشت تری دارد و به همین دلیل در ظاهر تفاوت هایی با سایر سنگ های گرانیت موجود در بازار دارد. برای خرید سنگ گرانیت نهبندان هر خریدار می تواند از طریق مراجعه حضوری و یا خرید اینترنتی اقدام کند.

انواع سنگ گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت نهبندان از ان دست سنگ های پرفروش در بازار است که به سبب تنوع و مقاومت بالا در بازار کشور و در حوزه صادراتی مورد توجه قرار گرفته است. معادن این سنگ را در بخش های مختلف استان خراسان جنوبی قرار گرفته است. برای سنگ گرانیت نهبندان در بازار کشور از اصطلاحات زیر استفاده می شود:
گرانیت نهبندان آستان
نهبندان کرم
گرانیت نهبندان طوسی
سنگ گرانیت فیلی
سنگ گرانیت شقایق
گرانیت نهبندان پرتقالی
نهبندان کوجین
گرانیت ثلاث
نهبندان احرار
این نوع سنگ را می توان در هر ساختمان، معابر و پارک ها استفاده کرد و محدودیتی در این میان وجود ندارد. عدم محدودیت در بکارگیری سنگ گرانیت نهبندان به دلیل کیفیت بالا، صاب پذیری آن و هم چنین امکان برش آن در ابعاد مورد نظر خریدار است.
می توان سنگ گرانیت نهبندان را در اندازه های کوچک به عنوان کوبیک و یا در اندازه های بزرگ و برای نمای ساختمان ها برش داد. خریداران می توانند به راحتی از این نوع سنگ استفاده کنند. البته که بررسی و مقایسه آنالیز سنگ گرانیت نهبندان با سایر سنگ ها نشانگر برتری آن خواهد بود.

قیمت سنگ گرانیت نهبندان

قیمت گذاری سنگ برای فروش در بازار با بررسی سطح کیفیت آن انجام می گیرد. هر چه یک سنگ کیفیت بالاتری داشته باشد نرخی که برای فروش آن در بازار تعیین می شود نیز بالاتر خواهد بود. به طور مختصر می توان به موارد زیر به عنوان معیارهایی که تعیین کننده کیفیت سنگ می باشند اشاره کرد:
نداشتن غده و شالی
سورت دقیق و حداقل بازی رنگ
گونیا بودن سنگ
ساب و لب پر نبودن سنگ
تعیین موارد بالا سطح کیفی را مشخص و پس از آن است که قیمت گذاری برای فروش سنگ آغاز می شود. ابعاد سنگ، هزینه استخراج، فرآوری، حمل و نقل موارد دیگری هستند که بر قیمت روز سنگ تاثیر دارند. به خریدارانی که قصد دارند سنگ نهبندان را خریداری نمایند توصیه می شود ابتدا آنالیز سنگ گرانیت نهبندان را بررسی کنند.
پس از آن برای خرید این نوع سنگ در ابعادی که نیاز دارند به مراکز فروش آنلاین و حضوری سنگ مراجعه کنند. بی تردید خرید از شرکت های معتبر و فعال در حوزه سنگ دسترسی به سنگ گرانیت نهبندان قیمت مناسب و با کیفیت را ممکن خواهدکرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.