برای ارتباط با تیم مشاوره و بازرگانی ما می توانید با این تلفن ها تماس حاصل نمایید  09152022280 | 09152022280

خرید سنگ ساختمانی

خرید سنگ ساختمانی ارزان قیمت

امکان خرید سنگ ساختمانی در انواع مختلف با ارزان ترین قیمت و بهترین شرایط در سایت رادیان استون امکان پذیر است، کیفیت محصولات این مجموعه در کنار قیمت های مناسب از عوامل جلب رضایت مشتریان محسوب می شود.

سنگ یکی از مصالح پرمصرف در ساختمان است که انواع مختلفی دارد و با توجه به نیاز محل مورد استفاده، انتخاب می گردد.

به طوری که برای اجزاء مختلف ساختمان، سنگ های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد که وابسته به کاربرد ها و خصوصیات آن قسمت از ساختمان است.

انتخاب و خرید سنگ متناسب با نیاز مصرف کننده از اصلی ترین موارد رضایت در حین استفاده است به طوری که سنگ مورد استفاده در پارکینگ یا کف استخر اگر به درستی و دقت لازم انجام نشود، در کوتاهترین زمان نیاز به تعویض پیدا می کند.

سنگ ها با توجه به خصوصیات درونی خود، نسبت به مواد و شرایط مختلف حساس هستند. به طوری که بعضی سنگ ها نسبت به گرما، بعضی نسبت به سرما یا یخبندان، بعضی از آنها نسبت به رطوبت، بعضی نسبت به مواد شیمیایی و شوینده و …. واکنش نشان می دهند.

انتخاب بهترین نوع سنگ متناسب با محل مورد استفاده از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می توان گفت که این مرحله اصلی ترین مرحله خرید محسوب می شود.

خرید سنگ ساختمانی

مزیت خرید سنگ ساختمانی طبیعی

طول عمر: صرف نظر از اینکه چه نوع پوششی را انتخاب می کنید، تنها خواسته در ذهن این است که گزینه ای را انتخاب کنید که بادوام و ماندگار باشد. سنگ ساختمانی طبیعی با داشتن خواص انحصاری بهترین مناسب برای نمای ساختمان های مسکونی و تجاری است و همچنین می تواند برای مثال زدنی جلوه دادن فضای داخلی استفاده شود.

سنگ مرمر، ماسه سنگ، گرانیت و سنگ آهک به عنوان سنگ های ساختمانی طبیعی طبقه بندی می شوند و پس از نصب در فضای مورد نیاز ظاهر خیره کننده ای را ارائه می دهند. در مقایسه با سنگ مصنوعی ساخت بشر کمی گرانتر است. اغلب گفته می شود که وقتی چیزی با ارزش تر از پول به دست می آورید، هزینه نگران کننده نیست.

• بازیافت:سنگ ساختمانی طبیعی ماندگاری بالایی دارد و می تواند ظاهر و احساس کامل ساختمان مسکونی یا تجاری را بازسازی کند. ثابت شده است که هزینه های چرخه زندگی برای محصولات طبیعی در درازمدت ارزان تر است.

• حداقل تعمیر و نگهداری: مطمئناً می توانید در هزینه نگهداری صرفه جویی کنید زیرا سنگ طبیعی پس از نصب بر روی نماهای ساختمان، مناظر و مناظر سخت، پس از نصب نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد یا اصلاً نیازی به نگهداری ندارد. از نظر زیبایی شناختی زیبا و کاملاً کاربردی باقی می ماند.

• اثرات زیست محیطی تولیدمحصولات مصنوعی شامل مواد شیمیایی خشن و توالی‌های پردازش بسیار پیچیده‌ای هستند که اگر کنترل نشوند منجر به خرابی‌های زودرس و نقص‌های زیبایی‌شناختی بزرگ مانند فرسودگی و ترک می‌شوند. با محصولات طبیعی، مادر طبیعت قبلاً کار سختی را انجام داده است و ما فقط به نشان دادن زیبایی کمک می کنیم.

راهنمای خرید سنگ نما

امروزه اکثر ساختمان ها دارای نمای بیرونی می باشند و اهمیت ظاهری چشم نواز برای هیچ سازنده ای پوشیده نیست.

از آنجا که در اولین نگاه ظاهر بیرونی و نمای ساختمان به چشم میخورد و در صورت جلب توجه نسبت به رویت طراحی و نمای داخلی آن اقدام می  شود، باید گفت که نمای بیرونی ساختمانی اهمیت خاصی دارد.

سنگ نما ساختمان به عنوان سازه ساختمانی محسوب می شود که انتخاب نوع، جنس و رنگ آن، آهمیت ویژه ای بر کیفیت نما ساختمان دارد.

در خرید سنگ ساختمانی نما ، سنگ خریداری شده باید ویژگی زیبایی، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی، امکان نظافت را داشته باشد.

خرید سنگ ساختمانی

راهنمای خرید سنگ ساختمانی پله و سنگفرش

در خصوص خرید سنگ ساختمانی پله، مستعد بودن در معرض استفاده زیاد و مقاومت بالای فشاری و سایشی را مد نظر قرار داد.

سنگ پله باید جذب آب پایین و لکه گیر نباشد، جنس سنگ پله را از سنگ مرمریت و گرانیت انتخاب می کنند و ضاخمت آن معمولا سه سانتی متر می شود.

از آنجایی که سنگ پله در فضای باز استفاده می شود، اغلب به آنها سنگ فرش باغ یا سنگفرش فضای باز می گویند. با این حال، آنها یکسان نیستند.

سنگفرش های سنتی در فضای باز، تخته های بزرگی از سنگ های ضخیم هستند که سطح وسیعی را پوشش می دهند.

ضخامت آنها 30 میلی متر است. سنگ های سنگ فرش در فضای باز در پاسیو، راهروها، سنگ فرش های استخر، پیاده روها یا موارد دیگر استفاده می شود.

سنگفرش ها برای یک منطقه مستقیم تعریف شده در نظر گرفته شده اند، در حالی که سنگ های پله ای نامنظم، اغلب به شکل گرد هستند و برای استفاده در باغ ها، چمن ها، ورودی ها، یا گذرگاه ها محدود می شوند. آنها به ندرت در پاسیو، راهرو، یا فضای باز استفاده می شوند، مگر اینکه سنگ ها در سطح زمین قرار بگیرند.

فاصله بین سنگ ها و نامنظمی در شکل یکی دیگر از دلایل آن است. پله ها را می توان با مواد باقی مانده از سنگفرش های فضای باز نیز ساخت.

قیمت خرید سنگ ساختمانی

فرآیندهای تولید سنگ های ساختمانی طبیعی قرن ها و دهه ها بدون تاثیرات مضر یا آسیب های غیر ضروری به محیط زیست انجام شده است. تولید گرانیت، مرمر و سنگ آهک در مقایسه با ساخت سنگ های مصنوعی مانند بتن، تنها کسری از دی اکسید کربن در هر تن ایجاد می کند که در هر صورت برای محیط زیست بی خطر نیست.

افرادی که کیفیت را به هزینه ترجیح می دهند همیشه سنگ های ساختمانی طبیعی را به عنوان اولین انتخاب خود خواهند داشت.
خرید سنگ ساختمانی متناسب با میزان مورد نیاز و نوع سنگ قیمت های متنوعی دارد به طوری که شما در حین خرید سنگ می توانید نوع سنگ مصرفی خود را تعیین کنید و نسبت به خرید به صورت خرده و عمده اقدام کنید.

مجموعه رادیان استون با فعالیت آنلاین خود امکانی را فراهم کرده که بتواند به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به ارسال خرید مشتریان به اقصی نقاط کشور اقدام کند.

کیفیت بالای محصولات این مجموعه در کنار قیمت های رقابتی از اصلی ترین عوامل جلب رضایت مشتریان به حساب می آید.

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.