برای ارتباط با تیم مشاوره و بازرگانی ما می توانید با این تلفن ها تماس حاصل نمایید  09152022280 | 09152022280

مشخصات سنگ گرانیت مشهد

مشخصات سنگ گرانیت مشهد و تولید کننده اصلی آن

گرانیت یکی از سنگ های کاربردی و پرمصرف در صنایع ساختمانی می باشد که اطلاع از مشخصات سنگ گرانیت مشهد تأثیر مستقیم بر خرید رضایت بخش از تولید کننده اصلی دارد.

در زمان های اخیر، سنگ گرانیت مشهد تا حد زیادی جایگزین سنگ مرمر در تمام جنبه های ساخت و ساز شده است.

 مانند کفپوش، سنگ فرش، میزهای گرانیتی، روکش دیوار، بناهای تاریخی، آبپاش و غیره. زیبایی خیره کننده، مقاومت شگفت انگیز در برابر لکه ها و خراش ها به همراه انتخاب های رنگی متعدد، همه این عناصر با هم کار می کنند تا معماران و کارشناسان ساخت و ساز را به سمت سنگ گرانیت سوق دهند. مهم نیست که در کجا نصب شده است، گرانیت دارای استعداد ذاتی برای متمایز ماندن در هر محیطی است.

وقتی نوبت به خرید سنگ گرانیت مشهد می شود بیشترین خریداران بیشتر از آنکه به ویژگی های مثبت آن فکر کنند به ضریب بصری آن تمرکز می کنند.

مشخصات سنگ گرانیت مشهد و دلیل محبوبیت آن

گرانیت یک سنگ طبیعی زیبا و بادوام است که معمولا در سازه های مسکونی و تجاری استفاده می شود. به دلیل مقاومت در برابر انواع آسیب ها مانند گرما، خراش ها و لکه ها، یک ماده دوست داشتنی است. با وجود این واقعیت که این یک سنگ طبیعی است، طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها برای خرید ارائه می شود. گرانیت اغلب برای دکور در فضای باز، اطراف شومینه، روکش روشویی و پیشخوان آشپزخانه استفاده می شود.

بررسی مشخصات سنگ گرانیت مشهد یکی از اصلی ترین موضوعات برای یک خریدار می باشد که ضمن اطلاع از آنها می توان به محبوبیت این سنگ پی برد.

درجه بندی گرانیت

برخلاف سایر بخش های صنعتی، گرانیت دارای سیستم درجه بندی کیفیت با مجموعه ای از استانداردها نیست. الزامات خرده‌فروش معمولاً برای تعیین یک “درجه” به گرانیت ذکر می‌شود. گرانیت تجاری/سازنده، گرانیت متوسط، و گرانیت با کیفیت بالا سه نوع اصلی گرانیت موجود هستند.

گرانیت تجاری از مواد معدنی کمتری دارد و در مقایسه با گرانیت متوسط ​​یا با کیفیت، تنوع رنگی کمتری دارد.

منشا گرانیت

گرانیت سنگی آذرین است که به طور طبیعی تشکیل می شود.

گرانیت  هزاران سال طول می کشد تا در اتاقک های آتشفشانی زیرزمینی شکل بگیرد. در طی روند تبلور ماگما، زمان زیادی طول می کشد تا تشکیل شود. گرانیت بیشتر از کوارتز و فلدسپات و کمی از کانی های دیگر تشکیل شده است.

از آنجایی که گرانیت یک سنگ آذرین است، از معدن روی زمین گرفته می شود. معادن به مکان هایی گفته می شود که گرانیت توسط سازندگان گرانیت و صاحبان معادن استخراج می شود.

گرانیت استخراج شده سپس به واحد پردازش گرانیت منتقل می شود و در آنجا به شکل صفحات گرانیتی شکل می گیرد.

این سنگ ها برای تولید کنندگان تحت عنوان شرکت های مختلف ارسال می شود، فرآوری و در اندازه های مختلف تولید و برش داده می شود سپس در دسترس مصرف کننده قرار می گیرند و در نتیجه طرح های خیره کننده در تنوع مختلف تشکیل می دهد.

گرانیت در نقاط مختلف جهان استخراج می شود،ولی ایران یکی از کانون های اصلی گرانیت محسوب می شود که در استان خراسان نیز بیشترین سهم تولید را دارد.

مشخصات سنگ گرانیت مشهد

عواملی که در هنگام خرید گرانیت باید در نظر گرفت

ضمن اطلاع از مشخصات سنگ گرانیت مشهد در هنگام خرید، توجه به نکات زیر برای داشتن بهترین انتخاب ضروری است.

ضخامت گرانیت

در حالت ایده آل، میزهای گرانیتی باید حداقل 1 تا 14 اینچ ضخامت داشته باشند. این به این دلیل است که ضخامت آن تأثیر مستقیمی بر دوام آن دارد. هرچه گرانیت کیفیت بهتری داشته باشد، ضخیم تر خواهد بود. ضخامت یک میز گرانیتی درجه یک حداقل 114 اینچ خواهد بود.که این مورد یکی از اصلی ترین موارد مورد توجه در خصوص مشخصات سنگ گرانیت مشهد محسوب می شود.

تخلخل گرانیت

یکی دیگر از مهمترین مواردی که در هنگام خرید گرانیت باید در نظر داشت تخلخل آن است. تخلخل گرانیت بر سطح مراقبتی که انجام می دهد تأثیر می گذارد.

از آنجایی که گرانیت یک سنگ طبیعی متخلخل است، اگر به خوبی آب‌بندی نشود، مایع می‌تواند نفوذ کند و به آن آسیب برساند.

ظاهر گرانیت سنگ گرانیت مشهد

قبل از خرید سنگ گرانیت مشهد، سطح را برای هر گونه عوارضی مانند علائم تنش طبیعی، خراش یا تراشه بررسی کنید. هنگام نمونه ها، به خاطر داشته باشید که هیچ دو برش سنگ طبیعی یکسان را مشاهده کنید.

دوام گرانیت

گرانیت یک ماده مقاوم در برابر خش، ضد ترک و مقاوم در برابر تراشه است. گرانیت همچنین یکی از مقاوم‌ترین مواد موجود در برابر حرارت است. تحت استفاده و مراقبت معمولی، یک میز گرانیتی حرفه ای نصب شده و مهر و موم شده برای تمام عمر کاملاً جدید به نظر می رسد.

مشخصات سنگ گرانیت مشهد

تولید کننده اصلی سنگ گرانیت مشهد

همانطور که اشاره شد سنگ گرانیت بعد از استخراج به شرکت های مختلفی برای تغییرات ارسال می شود.

در این خصوص شرکت هایی هستند که جزو اولین های تولید گرانیت محسوب می شود. از جمله مجموعه رادیان استون، که جزو تولید کننده های اصلی سنگ گرانیت مشهد محسوب می شود.

کیفیت تولیدات این مجموعه به دلیل اینکه بیشترین میزان مشتریان را به خود اختصاص داده بسیار بالا می باشد.

همچنین قیمت های مناسب، تنوع در محصولات، تحویل در اسرع وقت و مهمتر از همه مشتری مداری از عوامل موفقیت این مجموعه محسوب می شود.

نحوه خرید سنگ گرانیت مشهد

بعد از اطلاع در خصوص مشخصات سنگ گرانیت مشهد و آگاهی در زمینه نخوه فعالیت مجموعه رادیان استون، اکنون این سوال مطرح است که یک خریدار چگونه می تواند نسبت به خرید سنگ اقدام کند؟ آیا حضور در مشهد و کارخانه اصلی الزامی است؟ آیا محدودیتی برای میزان خرید وجود دارد؟

شرایط خرید به چه صورت است؟ این مسائل سوالاتی هستند که برای هرکسی به عنوان خریدار مطرح می شود و پاسخ به آنها ضروری است.

قابل ذکر است که فعالیت مجموعه رادیان استون به صورت حضوری و آنلاین هست و محدودیتی برای عدم حضور مشتری در هنگام خرید دارد.

امکان خرید به صورت عمده و خرده فراهم بوده، نحوه ارسال بسته به میزان خرید مشتری و توافق طرفین دارد.

شما می توانید به منظور دریافت پاسخ سایر سوالات یا همچنین راهنمایی در خصوص نحوه انتخاب و مشاوره به صورت مستقیم با مدیریت فروش مجموعه به شماره تماس 09152022280 ارتباط برقرار کنید.

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.