برای ارتباط با تیم مشاوره و بازرگانی ما می توانید با این تلفن ها تماس حاصل نمایید  09152022280 | 09152022280

قیمت خرید سنگ ساختمانی

خرید سنگ ساختمانی به مناسب ترین قیمت

مجموعه رادیان استون شرایطی را ایجاد نموده که مناسب ترین قیمت خرید سنگ ساختمانی برای مشتریان این مجموعه فراهم و شرایط برای خریدهای عمده مهیا باشد.

سنگ از مصالح ساختمانی ضروری و ماندگارتر از سایر مصالح ساختمانی است .

سنگ ها را بر اساس نوع آن می توان در ساختمان ها برای کف سازی، پشت بام، بنایی، سنگفرش جاده ها و همچنین به عنوان سنگدانه برای بتن استفاده کرد که در این راستا قیمت خرید سنگ ساختمانی در انتخاب مشتری تاثیر گذار است.

بیشتر بناهای ماقبل تاریخ با سنگ های طبیعی ساخته شده اند زیرا در طول زمان ثابت می مانند.

تاریخچه استفاده از سنگ های ساختمانی

قرن هاست که سازندگان و معماران از خواص بسیار سنگ طبیعی برای تزئین نمای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می کنند. این مصالح ساختمانی طبیعی نماد فردیت است زیرا بسته به کیفیت و ظاهر آن می توان سطوح منحصر به فردی را طراحی کرد. علاوه بر این، ساختمان با سنگ طبیعی پایدار است. مواد خام طیف وسیعی از کاربردها در حفظ بناهای تاریخی و بازسازی و همچنین در پروژه های معماری مدرن دارد.

قبل از ظهور بتن، سنگ ها برای کارهای مهندسی سنگین مانند پایه های پل، دیوارهای بندر، دیوارهای کنار دریا و برای کارهای روکشی ترجیح داده می شدند. سنگ برای اهداف ساختمانی با استخراج از سنگ های توده ای جامد به دست می آید. سنگ های مورد استفاده برای ساخت بنایی باید سخت، بادوام، سخت و عاری از لکه های نرم متاثر از هوا، ترک ها و سایر عیوب باشد که باعث کاهش استحکام و دوام می شود.

طبقه بندی سنگ های موجود در طبیعت

بر اساس زمین شناسی، سنگ ها به سه نوع طبقه بندی می شوند:

سنگهای آذرین: بازالت، تله، آندزیت، ریولیت، دیوریت، گرانیت.

سنگ های رسوبی: سنگ های آهک، دولومیت و ماسه سنگ.

سنگ های دگرگونی : گنیس، کوارتزیت، مرمر، تخته سنگ.

قیمت خرید سنگ ساختمانی

انواع سنگ های ساختمانی

برخی از سنگ های ساختمانی متداول که  برای مصارف مختلف استفاده می شود به شرح زیر است:

سنگ گرانیت

گرانیت یک سنگ آذرین عمیق است که سخت، بادوام و در رنگ های مختلف موجود است. این دارای ارزش بالایی از قدرت خرد کردن است و قادر به تحمل هوای زیاد است. گرانیت برای اجزای پل، دیوارهای حائل، ستون های سنگی، فلز جاده، بالاست برای راه آهن، فونداسیون، سنگ کاری و برای سنگدانه های درشت در بتن استفاده می شود. این سنگ ها را می توان به صورت اسلب برش داد و صیقل داد تا به عنوان دال کف و دال رو به سنگ مورد استفاده قرار گیرد.

بازالت

آنها از سنگ های آذرین در غیاب فشار ناشی از سرد شدن سریع ماگما منشاء می گیرند.
استفاده از گرانیت مشابه است. تله دکن سنگ محبوب این گروه در جنوب هند است.

سنگ آهک

سنگ آهک یک سنگ رسوبی است که از بقایای جلبک دریایی و موجودات زنده به هم پیوسته و سیمان شده تشکیل شده است. حاوی درصد بالایی کربنات کلسیم است.
سنگ آهک برای کفپوش، سقف، روسازی و به عنوان ماده پایه سیمان استفاده می شود.

ماسه سنگ

این سنگ شکل دیگری از سنگ های رسوبی است که در اثر عمل رسوبات مکانیکی به وجود آمده است. ساختاری شنی دارد که استحکام کمی دارد و به راحتی پوشانده می شود.
از ماسه سنگ برای کارهای زینتی، سنگ فرش و به عنوان فلز راه استفاده می شود. این در مادیا پرادش، راجستان، اوتار پرادش، هیماچال پرادش و تامیل نادو موجود است.

سنگ مرمر

این سنگ دگرگونی است که به راحتی می توان آن را برش داد و به اشکال مختلف تراشید. برای مصارف زینتی، دال های سنگی، کفپوش، کارهای روکش و غیره استفاده می شود.

با توجه به انواع گفته شده، قیمت خرید سنگ ساختمانی با توجه به نوع آن متفاوت است که قبل از خرید برحسب نوع نیاز می توانید قیمت های به روز آن را دریافت نمائید.

قیمت خرید سنگ ساختمانی

موارد استفاده از سنگ های ساختمانی

مجموعه رادیان استون ضمن ارائه مناسب ترین قیمت خرید سنگ ساختمانی ، با داشتن تنوع در محصولات شرایطی را ایجاد نموده که با توجه به نیاز بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سنگ های مورد استفاده در انواع کارها به شرح زیر است:

سنگ های گرانیت و گنیس ریزدانه برای کارهای مهندسی سنگین مانند پایه های پل ساختمانی، موج شکن ها، بناهای تاریخی و غیره استفاده می شود.

گرانیت، کوارتزیت و ماسه سنگ های فشرده برای سنگ تراشی در مناطق صنعتی در معرض دود و دود استفاده می شود. سنگ مرمر، گرانیت و ماسه سنگ برای روکش کاری ساختمان ها استفاده می شود.

برای کارهای ساختمانی عمومی از سنگ آهک و ماسه سنگ استفاده می شود. از گرانیت ریزدانه، مرمر و ماسه سنگ نرم برای کنده کاری و کارهای زینتی استفاده می شود.

سنگ آهک فشرده و ماسه سنگ برای سنگ تراشی مقاوم در برابر آتش استفاده می شود.

سنگ های گرانیت، کوارتزیت در پی ساختمان ها در مکان هایی با سطح آب زیرزمینی بالا استفاده می شود.

سنگ های مرمر، تخته سنگ، ماسه سنگ و گرانیت برای سنگفرش کف استفاده می شود.

خرید سنگ ساختمانی برای مصارف معماری

سنگ طبیعی  ساختمانی در صنعت ، در طراحی باغ و منظر و همچنین در پوشش و طراحی املاک خصوصی و تجاری استفاده می شود .

به عنوان مثال، تخته سنگ سفالی به عنوان یک سنگ بام با دوام و پایدار در ساختمان های تاریخی و مدرن عمل می کند. گرانیت، سنگ آهک و بازالت نمای بیرونی زیبای موزه ها، مراکز خرید یا واحدهای مسکونی را تزئین می کنند. سنگ ریزه یا سنگ ریزه مسیرهای عبور از یک باغ یا پارک را تزئین می کند. پوشش و کف پله درجه یک از سنگ مرمر یا ماسه سنگ ساخته شده است.

قیمت خرید سنگ ساختمانی

برای اطلاع از قیمت خرید سنگ ساختمانی شما می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه رادیان استون در ارتباط باشید و یا از قسمت  سنگ ساختمانی ضمن تعیین نوع سنگ مورد نیاز خود، مناسب ترین قیمت خرید را دریافت کنید.

قیمت های این مجموعه به دلیل حذف واسطه های فروش مناسب تر از سایر مراکز بوده و در کنار آن محصولاتی با کیفیت تر عرضه می کنند که در مبحث سنگ و مضالح ساختمانی برای فعالان این حوزه اهمیت زیادی دارد.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.