برای ارتباط با تیم مشاوره و بازرگانی ما می توانید با این تلفن ها تماس حاصل نمایید  09152022280 | 09152022280

سنگ جدول گرانیتی

قیمت سنگ جدول گرانیتی

سنگ جدول گرانیتی را می توان به عنوان بهترین انتخاب برای جدول بندی در بخش های مختلف ساختمانی به شمار آورد که با قیمت های متفاوت در بازار عرضه می شوند.

در هر فضای شهری یکی از کارهایی که برای نظم دهی و ایجاد حد فاصل در بخش های مختلف انجام می گیرد جدل بندی است. با جدول بندی می توان فضای موجود را به خوبی برای استفاده های مختلف بخش بندی نمود که برای انجام این امر نیاز به تجهیزات خاص است.

انواع مصالح جدول بندی در ایران

همان گونه که در بخش ابتدایی اشاره کردیم یکی از کارهایی که در فضا سازی انجام می گیرد بخش بندی فضا به صورتی است که بتوان از هر بخش برای امر خاصی استفاده کرد. برای جداسازی فضا ها غالبا از جدول و یا نرده استفاده می شود. به طور مثال باید گفت که در فضاهای شهری برای جداسازی پیاده رو از خیابان و در حیاط و باغ برای جدا کردن باغچه از مسیر عبور نیاز به جدول بندی و یا نرده می باشد.
برای جدول بندی در هر فضایی می توان از میان جدول های موجود استفاده کرد. برای تولید جدول از سنگ و بتن استفاده می شود. در این میان خریدار می تواند با توجه به خواست خود و معیار هایی که در ذهن دارد نسبت به خرید جدول در جنس خاص اقدام کند.
یکی از سنگ هایی که استفاده از آن در ساخت جدول ها استفاده می شود، سنگ گرانیت است. سنگ جدول گرانیتی اولین انتخاب افرادی است که تمایل دارند تا جدولی با دوام و مقاوم را خریداری کنند.

مزیت نصب سنگ جدول گرانیتی

سنگ گرانیت از مقاوم ترین مصالحی است که در طبیعت وجود دارد و بر اساس ویژگی های خاصی که دارند هر کدام میزان مقاومت خاصی در برابر ضربه و شرایط آب و هوایی دارند.

این مدل سنگ ها در مقابل شرایط اب و هوایی و ضربه استحکام بالایی دارد و به موجب آن انتخابی مناسب برای حوزه هایی است که به سنگی با مقاومت بالا نیاز دارند.
سنگ گرانیتی برای تولید کفپوش و جدول در ایران مورد استفاده قرار گیرد. در مکان هایی که جدول گرانیتی استفاده شده مشاهده می شود که کمترین میزان خرابی بر اثر ضربه و تغییرات آب و هوایی ایجاد شده است و از این منظر نیاز به تعویض و تعمیر خط جدول کمتر بوده است.
با توجه به شرایط موجود تمامی خریدارانی که تمایل دارند جدول بندی را با محصول مقاوم انجام دهند می توانند برای خرید سنگ جدول گرانیت اقدام کنند.

موارد استفاده از سنگ جدول گرانیت

جدول ها در زندگی شهری اهمیت بسیاری دارند از این رو کاخانه های بسیاری در سراسر کشور اقدام به تولید آن می کنند. تمامی خریدارانی که به دنبال نصب جدولی هستند که سال ها در جای خود باقی بماند و خرد یا پوسته پوسته نشود جدول سنگی آن هم تولید شده با گرانیت را انتخاب می نمایند.
از سنگ جدول می توان برای فضا سازی در هر مکانی استفاده کرد و خیالی آسوده داشت که تا سال ها نیازی به ت تعویض و تعمیراتی همچون رنگ آمیری ندارد.
از مکان هایی که در آن نصب سنگ جدول گرانیتی انجام می گیرد، باغ ها و ویلاهای شخصی هستند‌. جدول بندی محیط ویلا سبب ایجاد نظم و زیبایی می شود که غالبا برای افرادی که مالک باغ و ویلا هستند اهمیت بسیاری دارد. با نگاهی به سطح شهرها می توان به وضوح کاربرد جدول را مشاهده کرد.
در پارک ها و فضاهای سبز از جدول بندی برای جداسازی بخش هایی که به کاشت سبزه اختصاص داده شده اند از مسیر پیاده روی و بازی از جدول بندی استفاده می شود.
نصب این نوع جدول را در لبه جوی ها می توان انجام داد و جداسازی پیاده رو از خیابان نیز با استفاده از جدول انجام می گیرد. انتخاب جدول تولید شده با سنگ گرانیت دوام جدول و عدم نیاز به رنگ آمیزی را تضمین می کند و از انجام هزینه های پی در پی جلوگیری می کند.

سنگ جدول گرانیتی

انواع سنگ جدول گرانیت

سنگ جدول گرانیتی در کارگاه ها و کارخانه ها غالبا در یک شکل هندسی خاص تولید می شود، البته باید به این نکته اشاره کرد که تولید سنگ در نمونه های فانتزی و طرح دار نیز انجام می گیرد که استفاده از آن محدود به ویلاها و باغ ها می باشد و در محوطه سازی شهری کاربردی ندارد.
سنگ جدول در اندازه های مختلف قابل تولید است اما متداول تربن آن تولید در ابعاد 20*30*70 صادراتی ، 8*30*50 ، 15*30*70 است. خریداران می توانند بسته به طرح ریزی انجام شده برای جدول بندی از میان موارد بیان شده خرید خود را انجام دهند.

قیمت سنگ جدول تولیده شده با گرانیت

همان گونه که تا به اینجا اشاره شده است گرانیت از سنگ های معدنی است که به دلیل مقاومت بالا و تراکم زیاد دوام بالایی داشته و پس از نصب بعد دلیل عدم پوسته پوسته شدن و پودر شدن سال های سال نیاز به تعویض نخواهد داشت و نیازی به صرف هزینه مجدد برای خرید و نصب جدول نیست و لین خود عامل کاهش هزینه می باشد.
بی تردید قیمت جدول تولید شده با سنگ از جدول تولید شده با بتن که غالبا عمری در حدود دو سال دارد بالاتر خواهد بود.
قیمت سنگ جدول گرانیتی در بازار ثابت نمی باشد و وابسته به هزینه های استخراج سنگ از معادن افزایش می یابد. برای این که از قیمت روز جدول تولید شده با گرانیت اطلاع یابید باید به دنبال یک راه ارتباطی با فروشندگان آن باشید.

خرید اینترنتی سنگ جدول گرانیتی

با توجه به کاربردهایی که برای سنگ جدول بیان شد می‌توان انتظار داشت که خریداران متعددی در سطح کشور نیاز به خرید سنگ جدول داشته باشند. سنگ جدول با استفاده از گرانیت در کارخانه های مختلفی تولید می شوند و خریدارانی که نیاز به این نوع جدول دارند برای خرید با قیمت مناسب باید به دنبال خرید بی واسطه باشند‌.
مرکز فروش اینترنتی سنگ انواع جدول های گرانیتی را در بازار توزیع می نماید و تمامی خریداران می توانند بدین طریق جدول مورد نیاز خود را در هر تعداد که نیاز دارند خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات در مورد شیوه ثبت سفارش خرید سنگ جدول می توانید با کارشناس فروش به صورت تلفنی صحبت نمایید و مراحل خرید خود را انجام دهید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.